Verzenden, bezorgen & retourneren

Verzenden & Bezorgen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden via PostNL. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,25 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren

Vanuit Dreamofsweden.nl zullen wij er alles aan doen om jouw zending zo optimaal mogelijk te bezorgen. De volgende onderwerpen maken dit mede mogelijk; de keuze voor een professionele partij voor de bezorging, juiste typen (verzend)verpakkingen, de interne zendprocedures en niet te vergeten ons eigen operationele team die alle bestellingen met passie en zorg verwerken en verpakken.
Toch kan het voorkomen dat een product onverwachts niet aankomt zoals we dat bedoeld hebben. Wanneer je niet tevreden bent over jouw bestelling, vragen wij je vriendelijk dit altijd bij ons te melden zodat we je kunnen helpen.

Jouw feedback zorgt ervoor dat wij ons voortdurend streven naar perfectie mogelijk kunnen blijven maken. Ons doel bij een klacht zal altijd zijn; het zoeken naar een passende oplossing!

Mocht je een opmerking hebben over een bestelling, neem dan contact op met ons via .